vybavení
- 2/4 lůžkový pokoje
- Parkoviště k dispozici
- Snídaně v ceně
- TV
- Kuchyně
Wellness penzion Haltmar
nabízí ubytování v pěti čtyřlůžkových pokojích. Na každém pokoji Vám máte k dispozici TV, koupelnu s vanou a WC, jedno dvoulůžko a dvě samostatná lůžka.
Ubytovaným podáváme snídaně formou bufetu. Další jídlo si hosté zajišťují sami. Můžete si je připravit v zařízené kuchyni, během dne si dopřát něco lehčího ve středisku rychlého občerstvení, které je součástí penzionu a nebo prověřit pohostinnost mnoha místních restaurací se širokou nabídkou jídel a nápojů. V letních měsících si ubytovaní s velkou oblibou připravují různé speciality na grilu, které je součástí venkovního posezení pro hosty.
Fotogalerie
Ceník penzionu
TERMÍN | DOSPĚLÍDĚTI OD 12 LET | DĚTI2 – 12 LET | DĚTI DO 2 LETpouze 1 dítě |
ZIMNÍ SEZÓNA 1.12. – 23. 12. , 2.1. – 15.3 + VELIKONOCE | 1.190 Kč při ubytování na 7 nocí 10% sleva | 890,- Kč při ubytování na 7 nocí 10% sleva | 200,- Kč |
VÁNOCE A SILVESTR 24. 12. – 1. 1. | 1.490,- Kč | 990,- Kč | 200,- Kč |
JARO, LÉTO, PODZIM 16. 3. – 30. 11. | 990,- Kč | 690,- Kč | 100,- Kč |
Uzavírání smlouvy o ubytování
Ubytovatel nezávazně nabízí ubytování a další služby s tím související klientům prostřednictvím svých internetových stránek www.haltmar.cz a pomocí reklamních materiálů ubytovatele (dále jen „nabídka“).
Nabídka je platná za podmínek a po dobu v ní uvedenou, přičemž ubytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit či upřesňovat konkrétní podmínky dané nabídky před uzavřením smlouvy o ubytování. Nabídka a její podmínky se považují za závazné ze strany ubytovatele až okamžikem doručení písemného nebo elektronického seznámení s vymezenými konkrétními podmínkami nabídky dle klientovi poptávky zaslané prostřednictvím elektronického formuláře umístěného na webových stránkách ubytovatele www.haltmar.cz nebo po jiném způsobu doručení poptávky ze strany klienta, přičemž ubytovatel v ní vymezí lhůtu pro přijetí ze strany klienta, včetně kalkulace ceny ubytování a služeb, platebních podmínek a pokynů k platbě, kterou ubytovatel klientovi zašle po obdržení poptávky ubytování a služeb (dále jen „Individuální nabídka“).
Smlouva o ubytování je uzavřena okamžikem, kdy ubytovatel doručí klientovi písemné nebo elektronické "Potvrzení o rezervaci", které obsahuje zejména tyto údaje: kontaktní údaje ubytovatele, kontaktní údaje klienta, termín příjezdu, termín odjezdu, počet nocí, počet osob a pokyny k platbě, ceny ubytování a služeb (dále jen „Potvrzení rezervace“ nebo také „Potvrzená rezervace“). Okamžikem doručení Potvrzení rezervace se ubytovatel zavazuje klientovi zabezpečit ubytování a služby v rozsahu a za podmínek v Potvrzení rezervace uvedeném a klient (objednatel) se zavazuje ubytovateli uhradit celkovou cenu ubytování a služeb způsobem a za podmínek uvedených v Potvrzení rezervace a dodržovat a řídit se podmínkami smlouvy o ubytování. Vyskytnou-li se v Potvrzení rezervace chyby v psaní či počítání nebo jiné chybné údaje či jiné nesrovnalosti oproti objednávce klienta, ubytovatel sám nebo na základě písemného požadavku klienta dané údaje uvede do souladu s objednávkou klienta.
Ubytování s domácími zviřaty neposkytujeme!!!
Storno poplatky při zrušení rezervace ubytování
- 50% z prodejní ceny zrušené rezervace 30 - 10 dní před dnem příjezdu na penzion.
- 80% z prodejní ceny zrušení rezervace 10 - 1 den před dnem příjezdu na penzion.
- 100% z prodejní ceny při zrušení rezervace v den nástupu na penzion.
Storno poplatky se neúčtují v případě úmrtí člena rodiny
Požadavek na vrácení platby za stornovaný pobyt z důvodů výše uvedených je možno uplatnit nejdéle 7 dní po termínu nástupu uvedeném na poukazu.
Reklamace, odpovědnost ubytovatele za škodu a její náhradu
Klient je oprávněn reklamovat u ubytovatele kvalitu poskytnutého ubytování nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah nebo jiné podmínky neodpovídají rozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným v Potvrzené rezervaci. Ubytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného stavu či klientovi poskytnout slevu. Reklamaci je klient povinen uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co zjistí vadné poskytnutí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.